وزیر بهداشت گفت: دولت در زلزله سرپل ذهاب، تلاش های بسیار زیادی کرد اما در فضای مجازی قصد بدنام کردن دولت را داشتند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در سفری به کرمانشاه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدارکرد.
 
وی در این دیدار اظهار داشت: در این سفر 40 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستانهای استان کرمانشاه، افتتاح شد و مجموعه خیریه نورآوران سلامت نیز سه ماه است که در سرپل ذهاب مستقر است و خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی به مردم زلزله زده این منطقه ارائه می دهد.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از تلاش های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: خوشبختانه این دانشگاه به تازگی جزء یک درصد دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته و این دانشگاه نشان داده که علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، از نوآوری، فناوری و تولید علم، غافل نبوده است.

هاشمی تصریح کرد: دولت در زلزله سرپل ذهاب، تلاش های بسیار زیادی کرد، اگرچه که در فضای مجازی قصد بدنام کردن دولت را داشتند اما همه در تکاپو هستند و امیدوارم با حل مشکلات منطقه، مردم از رونق اقتصادی نیز بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه نیز در این دیدار خطاب به وزیر بهداشت گفت: همیشه گفته ام که شما از وزرای درجه یک دولت هستید و اعتقاد ما این است که با سفرها و فعالیت های زیاد، کارایی بالایی دارید.

آیت الله علما همچنین از فعالیت ها و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر و تاکید کرد: استان کرمانشاه در طول 8 سال دفاع مقدس، نقش ویژه و مهمی داشته و باید به صورت ویژه دیده شود.

انتهای پیام/

دیدار وزیر بهداشت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.